dimarts, 6 de març del 2012

Amb la moral ben alta!

Abans del contratemps
Després del contratemps
Després del contratemps que vaig tenir la nit de Carnestoltes, segueixo inmovilitzat i amb ganes d'activar-me.
Ja fa 15 dies que em van operar i el divendres em toca revisió, i possiblament em treuran ja les grapes.
Tinc esperances que aviat em deixin posar una bota la qual em permeti començar a entrar a l'aigua... tic tac tic tac.. Estic ja una mica impacient per la evolució..
En Pere, en Bernat i en Víctor segueixen amb la extraordinaria feina que ens dona l'Ignasi, s'estan foten forts com uns tonyinots, nedant ja fins als quasi 30000 metres les setmanes de més volum!! Quina enveja..!
L'eina de treball
Però de moment jo ja porto 3 dies fent 2 tiradetes de mitja hora al dia amb la meva nova eina de treball de la part superior del tronc.. jejeje..


L'obra d'art..

MALA HIERVA NUNCA MUERE







Ferran

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada