dimarts, 20 de març del 2012

Ja torno a entrar a l'aigua!!

La veritat és que no em puc queixar, avui fa tot just quatre setmanes que em van operar de la fractura de peroné que vaig tenir un parell de dies abans degut a una mala rebrincada.
El dimecres passat vaig fer la meva primera presa de contacte amb la piscina, vaig fer un petit passeig de 500 metres amb uns vint minutets. La cicatriu es va estovar però sense cap problema, de totes maneres no vaig tornar-mi a posar fins divendres que ja vaig nedar 2000 metres amb suro entre les cames per no fer-me mal.
El cap de setmana he fet repòs per encarar la setmana amb una rutina d'entrenaments i així posar-me les piles. Ahir ja vaig rodar 3000 metrillos, i seguidament uns quants exercicis de gomes i quatre peses. Això de portar les cames com si no hi fossin, fa que se'm faci molt llarg l'entreno..
Avui he fet al revés, he fet primer quatre peses i abdominals, i cap a l'aigua! Escalfant 500 metres i seguint amb 8 de 200 mts ( ufff!!! com m'han costat!), per acabar, he rodat fins arribar als 3000.
Iuuuuhuuu!!!! aquesta setmana ja en sumo 6000!!! Fa poc per mi això era una misèria, però ara és moolt!! (com canvien les coses..)
Salut!





0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada